2009-10-30
 17:25:31

Skåååååååne!

Där bor en av mina underbara vänner! En av mina bästa vänner!

Eva!

Jag har inte träffat min underbara vän på några år nu, det känns förjävligt! Om jag kunde så skulle jag åka dit nu på en gång! Hon är världens gulligaste, snällaste och goaste tjej! Saknar henne så det gör ont i hela kroppen...
Hon blev mamma i våras... Jag har inte ens träffat hennes ursöta, underbara och vackra dotter Julia... Inte kul!
Hatar att vi bor så långt ifrån varandra! Jag vill vara henne nära! Jag hatar att vi inte pratar särskillt ofta, blir via sms, msn eller facebook... Helst av allt så skulle jag vilja dela på en flaska vin å snacka skit med henne just precis nu!

Jag älskar dig vännen och fy fan vad jag saknar dig!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: