2009-10-14
 22:07:22

Tårdrypande!

Ännu ett avsnitt av Grey´s anatomy! Och som vanligt var det tårdrypande... Snyft! Skönt att inte flera av kärngänget försvann iaf! =) Det räcker gott och väl med att George är borta... =(
Har ni inte sett avsnittet så se det!!! Absolut värt att se!

Nu ska jag försöka plocka ordning lite på lite skräp som bara flyter omkring i sovrummet... Hatar att ha stökigt omkring mig! Gah! Tänkte försöka få ordning lite här imorrn efter vi varit ute å övningskört!
Nej nu är det plock som gäller, sen ska jag dyka ner i sängen å läsa ett par kapitel ur min bok innan jag somnar! =)


Vill bli klar med denna nu för jag har en annan som ligger å väntar hemma hos mamma som jag mycket hellre vill läsa!!!

Snart så!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: