2009-10-05
 15:57:28

Tjoho!

Äntligen! Efter BARA (läs med ironi) 2 månader så har den änligen kommit! =)
Min palett med 120 ögonskuggor som jag vunnit på Tradera!

Vart så glad... MEN!

När jag öppnade den så såg den ut så här:


Att asken är trasig gör inte så mycket eftersom den går att laga men att hela 20(!) ögonskuggor är helt i pulverform känns inte lika okej... Har mailat säljaren å frågat vad vi gör åt saken precis men jag väntar mig inget svar... Har sett lite tips på youtube.se att man kan blanda i lite alkohol i de trasiga och sen pressa ner skuggan med hjälp av en 50-öring igen... Får väl se om det är så det får bli eller om jag mot all förmodan får någon respons från säljaren!
Bifogade dessutom dessa bilder till säljaren...


Malin

Du...det var ingen dålig smäll den fått nej... SHIT! tråkigt!



PUBLICERAT: 2009-10-05, 18:22:45 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: