2009-10-01
 22:15:11

Turkost...

...nagellack var inte så snyggt som jag fått för mig... Vilken besvikelse!

Men men, någon gång kanske det känns som en bra idé! Will see...

Imorrn är det fredag och veckans sista arbetsdag! =) Jag brukar kasta på mig en liten aningens finare kläder på fredagsmorgonen inför jobbet bara för att börja helgfirandet liiite tidigare men fan, jag vet inte vad eller om jag har nått lite finare att kasta på mig imorrn som inte sitter åt om magen... Är ju sjukt svullen över magen pga kortisonen jag äter... Värst är det på kvällarna och jag som ska ut imorrn kväll...! Urk!
Funderar även på kläder och hur jag ska hitta på å makea mig till imorgon kväll...

Skulle vilja ha denna lokken men jag vet inte om jag har färger så att jag skulle kunna göra den och inte heller om jag skulle klara av den! =/ Sjuuuukt snygg iaf! =) Kanske att man testar...? Isf lovar jag att det kommer bilder! =)

Ska på Bageriet å lyssna på Stefan med flera ska giga nämligen! Dom kommer att spela behaglig jazz... Jazz är ju en ganska svår genre, även för mig, men den jazz som Stefan brukar spela är trallvänlig och skön så det kommer säkert bli toppen! =)
Hittade denna jazzinspirerade bild på nätet igår och jag måste säga att jag älskar den!

Kanske är färgvalet, inte vet jag men den är så snygg!

Förresten! Kommentera gärna mina inlägg! =) Kul att få lite feedback...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: