2009-10-19
 22:18:28

Underbart med vänner!

Varit hemma hos Ewa ikväll! Haft det toppen trevligt! Skapade oss mycket planer för framtida projekt... Som vanligt när vi umgås, mycket planer inför kommande tider och mycket prat om gamla tider! Det är så det ska vara! =D
Sen hade Ewa rensat massa hemma, fick rota igenom mycket fint! =) Fick en jättesöt lampa till Bulan, en as snygg jacka, en kjol med tillhörande kavaj, ett par leggings, 2 kaffemuggar, massa Tupperware, en vitlökspress, muffinsformar i teflon, några böcker, osv... Kan hålla på i all oändlighet! =)

Vi hade en mycket trevlig kväll med en jäkla massa prat! =) Borde träffas oftare! Man borde bli bättre på att ta vara på de som faktiskt betyder nått för en! I perioder vet jag att jag kan vara väldigt dålig på att umgås med mina vänner... Inte för att jag inte vill utan för att jag bara vill vara hemma! Är det dock någon som kommer å hälsar på under dessa perioder så blir jag bara glad! Älskar människor, älskar att ha folk omkring mig men gärna hemma...

Ska bort till Ewa någon kväll till i veckan för att fota lite möbler hon ska sälja, bland annat 3 riktigt coola bord! =) Hade jag haft en mordernare stil här hemma så hade jag köpt dom men dom är inte alls jag... Även om jag kan tycka att dom är ascoola! =) Lovar att visa bilder senare i veckan när jag fotat dom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: