2009-10-28
 16:40:07

Va fan hände?

Vanliga, glada, skrattande Mia känns avlägsen... En gammal ovälkommen "gäst" har kommit tillbaka... Den sorgsna, dämpade och "inte-riktigt-med-här-och-nu" Mia är tillbaka... Gillar inte den här Mia... Den här Mia är tråkig och ledsen, den andra vanliga Mia är nog ganska rolig och glad! Jag vill vara rolig och glad! Jag vill skratta och le, det är ju liksom jag... Det är inte för inte mammas farmor döpte mig till "Skrattmåsen" för några år sedan! That's me! Skrattmåsen! Kanske borde byta bloggnamn till det? Äsch jag vet inte, vi får se!

Den vanliga Mia gillar att busa... Med bus följer skratt och glada miner nämligen...
Den här Mia som är på besök nu gillar att sitta å stirra rakt fram...
Vem verkar roligast?


Malin

Hm...jobbigt Mia! Kanske är det omställningen till vintertiden som gör det jobbigt? Kom gärna hit på lördag och gör er iordning om ni vill :)



PUBLICERAT: 2009-10-28, 17:52:47 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: