2009-10-06
 22:24:03

Wiii! =)

Nu är äntligen tv-säsongen igång igen! =) Ikväll började 2 av mina favvoserier, Ugly Betty och Desperate Housewives.

Lilla Betty verkar ha fått om möjligt ännu mer skinn på näsan och fasen hon är en tuff liten brud!
By the way, Betty rocks!
Alla vänner i DH verkar ha en fullproppad säsong famför sig! Mysko med den nya familjen dock, stackars Susan som aldrig kan få vara lycklig... Alltid ska det vara nått, till och med på hennes bröllopsdag! Och dessutom 2 grejer!



Nu är det bara att invänta morgondagens dubbelavsnitt av Grey´s anatomy! 
Vet banne mig inte hur jag lyckades missa premiären av den serien men på nått jäkla sätt gjorde jag det till min stora sorg... Men men, får se om jag kan hitta ifatt det avsnittet på nätet någonstans...
Å ta adjö av George O´Malley... =( Snyft...



Malin

Lite sorgligt är det med O´Malley alltså... :( Men ikväll skall det bänkas framför tv igen! :)



PUBLICERAT: 2009-10-07, 08:03:29 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Mia

Absolut! =) Nice!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: