2009-09-29
 22:25:02

2 år...

<3 Jag och Stefan firar 2 år ihop idag! <3
Congrats till oss!
Fast nått firande har det inte blivit då han är iväg å repar inför giget på fredag! Min lilla musiknörd! ;)
Får väl fira lite i helgen när vi ska ut till Follingbo å parta lite med mamma å Åke samt bo i bulan! =)


(Visst är det snyggt när man ser min arm i brillorna?!)


Malin

GRattis!!!!!!!!!



PUBLICERAT: 2009-09-30, 09:28:38 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Anna-Karin

GRATTIS gumman!



kram anna-karin

ps. om du vill kan du gärna få fixa mina naglar tills fredag...e kris :( ds.


Mia

Tack så mycket! =)



A-K: Ja det skulle jag kunna! Vi hörs av på fredag så kan jag hjälpa dig med både naglar och make up! =) Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: