2009-09-26
 09:54:25

Godmorgon världen!

Börjar dagen med att bli förbannad på katterna... Speciellt Miranda då hon tycker att det är godis dags! Ebba är inte sen med att hänga på så till slut så far båda katterna omkring i sovrummet å jamar, klöser, pillrar på ljudliga grejer och är allmänt jobbiga... Miranda hoppar dessutom upp i sängen å trampar, nafsar och bufflar på mig... Slutar med att jag går på toa och på vägen tillbaka till sängen får de lite godis! När de väl fått sitt jäkla godis så är de som små små änglar. Hörs inte över huvudtaget! Dom brukar kunna få för sig att det är godis dags mitt i nätterna oxå men icke då pluppar jag helt enkelt i öronpropparna och ignorerar dom totalt, för börjar jag väl ge dom godis på nätterna så är det kört sen!!!

 Tänkte göra ett litet besök på växthuset idag! Dels för att jag behöver nya blommor till sovrummet, ja iaf en då en ena gett upp efter faktiskt många år i mitt fönster... Får se om det finns en likadan annars får det bli 2 nya... Och sen behöver jag dit för att köpa en bukett till min pappa oxå... Han fyllde år i torsdag så vi ska dit på middag idag! Ska bli riktigt najs men jag vet dock inte hur vi ska ta oss dit och hem ännu... Det är dagens stora bekymmer!!! 

Senare idag ska vi alltså till pappa... Han bor med sin familj i Barlingbo... Härliga underbara Barlingbo! Där är jag född och uppvuxen. Får alltid en känsla av att komma hem när jag kör in i socknen! Även om det absolut inte är hem för mig längre! Flyttade därifrån för... Hmm... 11 år sedan! Shit vad tiden går!!!
 
Pappa har iaf med sin fru Åsa 2 söner som heter Arvid och Erik, mina busfrön! Passar på att kalla dom mina busfrön för det är nog banne mig slut med det snart... Dom börjar bli stora! Känner mig inte alls gammal när jag tänker på att den ene är 10 och den andre 6 år nej! Dom kommer såklart alltid vara mina små skitungar men wtf den ena är ju snart tonåring! =D


Åh nu kom jag på en sak till som jag ska göra idag!!! =) Jag ska hämta ut ett paket på posten!!! =) Ett paket med min nya lampa till husvagnen! =) Jippie, det kommer bli så fint! Sen ska vi bara fixa elen så den kan få lysa oxå! Kanske att man kan be mammas gubbe Åke lite snällt om hjälp imorrn! =D 

Imorrn ska jag hjälpa en kompis med lite hår, naglar och make up inför en dejt! =D Ska bli kul!

Känns lite som om min helg är ganska planerad... =) Tror det kommer att bli en bra helg! Den fick en bra start igår med tacos å öl med älsklingen iaf! =D 


Malin

Åh vad kul med make-up dejten :) Hon lär bli skit snygg! :) Ha det så kul ikväll!!



PUBLICERAT: 2009-09-26, 16:37:46 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: