2009-09-25
 16:40:42

Heeeeeelg! =)

Japp japp nu är det helg och jag sitter hemma i lugnet! =)
Var införbi stan direkt efter jobbet för att balansera mina framdäck på skrutt-i-bang-bang-bilen... Det skulle ta 40-45 minuter så jag drog en snabbvända på stan.

Dagens fynd vart:


Vit blus på rea by Lindex


Turkost nagellack by H&M


Lila glittrig eyeliner by H&M


Mascara by MaxFactor

Blusen kan jag inte riktigt bestämma mig om den kanske är lite för kort i armarna så vi får se om den får stanna kvar i min klädkammare... Provade nyligen på en likande på H&M så det kanske blir den istället om jag nu bestämmer mig för att lämna igen denna...
Will see... =)

Bilen vart iaf 100kr billigare än väntat tack vare att jag var så väldigt trevlig, glad, skojjig och en frisk fläkt för killarna på bilverkstaden! =) Ibland ska man väl kunna dra nytta av sin personlighet?!? Inte för att det var vad jag tänkte eftersom jag helt enkelt bara var mitt vanliga tokiga jag! =D


Malin

Men hallå!!! Hur har jag missat din blogg??? :)



Den vita blusen är supersnygg!!!! KEEP!!!



Vem charmar inte du...hallå?! :P



PUBLICERAT: 2009-09-25, 17:36:22 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: