2009-09-26
 23:44:33

MÄTT...

Jäklar vad magen är mätt efter en trevlig kväll hos pappa! Magen är full av superbt grillad fläskfilé, klyftpotatis, beanaisesås, sallad och marängswiss... Mums! =) Utöver det så finns det en del starka drycker som sköljde ner det hela! =)

Bokade upp oss på en del roliga grejer framöver! =D Så som barnvaktskvällar, pubafton, spökfest, tjejkväll, osv... Ska bli riktigt kul!

Var på posten tidigare idag å hämtade ut mitt paket från Jotex. Där i fanns lampan som jag väntat på till husvagnen! Såååå fin! Kanske att jag åker ut å monterar upp den imorrn! Bilder kommer då isf! =)

Var även förbi växthuset å köpte som planerat en ny blomma till sovrummet och blommor till pappa. Men med till kassan följde 2 st krukor till plastblommorna i husvagnen... =D Tokbilliga var dom så det känns okej trots dålig ekonomi! Förhoppningsvis kommer det bild även på dessa imorrn! =)


Sovrumsfönstret
Lite udda i storlekarna men så jämt det gick att få när jag bara skulle "komplimera" med en ny... =) Gissa vilken som är den nya!? Den "korta & tjocka" eller den "långa & smala"...?


Malin

Lång och smal är ny!!



PUBLICERAT: 2009-09-28, 13:07:28 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Mia

Japp japp! =) Men min gamla korta och tjocka är mycket finare!!! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: