2009-09-30
 23:21:46

Snark!

Nu är klockan ca 23.20 och jag är uppe på rejäl övertid! Brukar sussa väldigt tungt vid detta laget... Har ikväll varit iväg vid en väninna och hjälpt henne hämta hem å installera hennes nyinköpta tv! Riktigt fin sak! En 32", vit, platt Samsung. Inte illa!
Kom hem först vid 21.40 å då hade jag allt lite ångest för att jag inte varit hemma å städat av, hängt tvätt och fått i ordning här inför S repdejt här hemma imorrn... Skulle skämmas ögonen ur mig om Catrin kom hem hit för första gången när det ser ut som om bomben har slagit ner... Så nu har det varit en ordentlig snabbstädning! Allt skräp är bortplockat och lite (mycket lite) är undangömt tills en annan dag! S får äran att dammsuga imorrn! =)
Nog om städningen och till lite roligare saker! =)
Kom som vanligt inte hem tomhänt från Eva, så är vi hopplösa! Är jag hos henne så kommer jag alltid därifrån med minst en kasse saker och tvärtom om hon är här, idag var inget undantag! =) Fick en stor kasse kläder! =D I lööööve! Dessutom fick jag en toppen fin väggkruka, 3 ursnygga ljusstakar och en Bacardi Brezzer Tropical Lime! =) Salig blandning, I know!
Imorrn är det nog lite piff här hemma som gäller tror jag!

Funderar på att köpa ny julgardin till köket i år...

Tycker att denna är gullig! Ser den med en mörkgrå längd på ena sidan till framför mig... Mmm, kanske!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: