2010-04-19
 21:27:01

Blomrabatt! =)

Jag vill så gärna ha en trädgård med massa rabatter... Men allt jag har är en liten balkong... Visserligen är den ganska stor men jag är sjuuuukt trött på alla små pyttsar med blommor som jag inte får ordning på... Vill ha en rabatt! Så nu har jag kommit på världens bästa idé! =) Jag ska försöka få tag på ett gammalt badkar som jag kan ha som rabatt på balkongen! =) Vill ha tag på ett riktigt gammalt rundat badkar på ben...
Liknande detta fast äldre:

Fast som sagt mycket äldre...

Antingen blir det ett badkar eller annars måste jag bygga någon slags blomlåda modell större... Och jag skippar ju gärna jobbet med att bygga, dessutom tror jag absolut att ett badkar blir billigare än ett litet bygge...

Här är någon annan människa som haft samma ide som jag! =)

Eller varför inte en blomkruka på badrummet i form av ett badkar?!


Pia

Hmm de brukar ju finnas i äldre lägenheter å hus... Men om jag hade varit du så hade jag försökt prata med fastighets skötarn för dom kanske har nått som dom ska kasta eller så åker du till tippen å kollar...



PUBLICERAT: 2010-04-20, 10:58:50 | URL: http://snyggatjejens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: