2010-04-29
 11:21:31

Jag är missbrukare...

Mitt namn är Mia och jag är missbrukare…

Av nässpray! Inte bra jag vet men pga allergi blir jag suuuuuper täppt i näsan så vad har jag för val? Jag har äntligen fått tummen ur arslet och ringt till läkaren iaf! Ska dit imorrn och få ett litet putt med långtidsverkande allergimedicin! =)

Läste precis på Apotekets hemsida att om man använder vanligt nässpray för länge så kan man få en nästäppa som är svår att bli av med… Oooops! Jag är inne på min tredje flaska nu… Inte bra, inte bra!

Tur att jag fick tid till läkaren imorgon så jag kanske kan få någon ordning på detta inom en snar framtid!!!


Pia

Inge bra e finns koksaltspray med mentol å är superbra mot täppta näsor.. finns på apoteket...



PUBLICERAT: 2010-04-29, 11:48:15 | URL: http://snyggatjejens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: