2010-04-02
 14:06:58

Låååååångfredagen...

Kan inte påstå hittills att denna dag känts särskillt lång... Trots gick jag upp 8! Tycker den swischar förbi i rasande fart! =/ Försöker greppa tag å hinna med!

Strax innan lunch körde jag ut gubben min först till Slite och sen Othem... Det är gudstjänst i eftermiddag, han har lite att pyssla med innan dess och inga bussar passade så vad gör man!? Då är det bara att brumma iväg då... =) När jag kom tillbaka till stan var det handel på Maxi som stod näst på listan! Förberdde mig på urplockade hyllor och låååååånga köer men icke! Allt jag skulle ha fanns det gott om och eftersom jag har självskanning så gick det riktigt fort! =D
Nu har jag precis duschat och sitter å funderar på vad man ska dra på sig för kläder... Sitter å myser i morgonrocken nu! =) Ska packa ihop sängkläder, dricka, lite kläder till Stefan och lite annat smått å gott som ska med till Barlingbo ikväll snart. Sen blir det å packa bilen och bege mig till Othem för att hämta gubben igen! För att han ska få övningsköra lite! =)
Ikväll blir det grillning och lite party hos pappa och Åsa! =)

Glad Påsk!


Malin Hejdenberg!

Ha det så fint ikväll! Fin bild på dig, min lilla kyckling ;) HAr sån jävla träninsvärk i låren efter i onsdags...är det inte "Core" man tränar?? Hoppas du hittar ngt snyggt i garderoben bruttan!! Kram!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: