2010-04-09
 19:31:14

Tjoho!!!

Stefan har äntligen klarat sitt körkort! =)
Han klarade båda provena imorse och kom till mig på jobbet lagom till lunch å stal min bil...
=( Men jag vart iaf bjuden på en kanongod lunch på Chili! Efter vi ätit åkte vi till Lås & Nyckeltjänst för att kopiera min bilnyckel... Så jag slipper bli av med min så fort han ska låna bilen! =) Dock MÅSTE han köpa sig en egen bil, det funkar inte riktigt med bara en när han jobbar i Slite och jag i stan! Med bara en bil så skulle resultatet bli att jag typ ALLTID skulle vara utan bil...


Nu ska han bara ha tag på en bil... Någon som har en till salu för ca 5000kr eller så???

STORT grattis till dig min älskling!!!


Malin Hejdenberg!

Du får börja cykla mia! :) Lagom till våren å allt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: