2010-04-04
 12:38:10

En påsk firad i bilen!

Hittills har hela helgen varit ganska konstig kan jag tycka... Långfredagen spenderade jag till största del i bilen... Ett jäkla farande! Igår var det nästan lika så... Långfredagskvällen var vi vid pappa och Åsa... Vi grillade, pratade massa strunt och drack gott! Mycket trevligt!

Påskafton skulle Stefan återigen jobba... Då var det dags för dop men eftersom pappa och Åsa skulle till Fårö så kunde Stefan åka med dom till Slite, skööönt! Då kunde jag ta det lite lugnt på morgonen och invänta på att bli körduglig... (Eftersom jag visste att jag inte skulle behöva köra Stefan så drack jag lite mer än vad jag skulle gjort om jag visste att jag var tvungen å köra tidigt dagen efter...) Men det var väldigt tråkigt att bara sitta rätt upp och ner i en ganska kall stuga å vänta så jag smsa Malin å kollade om dom var hemma! Jag hade sån tur att de var hemma så jag stack bort till dom! Där blev jag bjuden på lunch och vi pladdrade snabbt bort flera timmar! =) Begav mig hem vid 14 snåret... Väl hemma så hann jag knappt inför dörren så ringde Stefan! Det gick inga bussar som passade så då var det bara att knata ner till bilen igen och åka till Slite för att hämta honom! Hemvägen körde han!

Ca 45 min senare var vi hemma igen... Då var det bara och byta om å göra mig iordning i turbofart innan det var dags att återigen sätta mig i bilen för att hämta mamma och Paul... Vi käkade en god liten tallrik med sill, ägg och potatis till förrätt och pepparbiff med klyftpotatis, pepparsås och tomat/ruccolasallad till varmrätt... Kollade lite på körslaget, spelade kasta gris och åt godis! Mycket trevligt! =) Tyvärr vart det inga bilder tagna igår... =( Dumma jag!

Idag ska jag ut till pappa (återigen sitta i bilen!) för att byta till sommardäck på min lilla skrutt-i-bang-bang! =) Fan vad skönt att slippa vinterdäcken!!!
Senare idag är det tänkt att en gammal barndomskompis till mig ska komma å hälsa på! Måste smsa Maria å kolla när hon vill komma! =)

Se you later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: