2010-08-26
 14:37:56

H&M och jag...

Vi har ett lite speciellt förhållande... Typ 90% av mina kläder kommer från H&M och dom gör ett bra jobb att fresta mig till att köpa mera! =D Nyligen gjorde jag en beställning där jag vart hopplöst förälskad i allt utom en klänning som fick åka tillbaka, har dock ingen bild på den men det var en jeansklänning med smock upptill och stora fickor... Den var helt enkelt inte skön!
Men nu är jag ägare till:

Plus en svart kuvertväska som jag tyvärr inte har nån bild på och så kommer en kofta senare... (Se nedan)


Sen gjorde jag en nybeställning igår igen... Vill ju ha nån snygg klänning till kick offen i Norrköping som jag ska på den 10-12 september...
Valet föll på:

tillsammans med:

Och så slank denna med:

(Fast koftan ska jag inte ha på kick offen, den fick bara följa med ändå...)
Utöver dessa 3 plagg så hittade jag en uppsättning snygga/sexiga underkläder till bra pris som oxå åkte med men dom visar jag ingen bild på! ;D

Helt förvånad över att det är så mycket svart! Fast det är klart, jag äger ju knappt nått svart så det var väl på tiden att fylla på med lite klassiskt! =) Och ta udden av färgexplosionen i min garderob! Men var så säker, jag kommer att mixa upp dessa plagg med massor av färg! :D


Malin Hejdenberg!

jisses,inget rosa?!! :) snyggt!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: