2010-12-19
 13:19:21

3 vuxna, 2 barn och 2 katter i en 2:a...

Min vän Pia invaderade tillsammans med sina 2 barn vårat vardagsrum i en vecka! :) 
Kan tyvärr inte påstå att jag hann umgås med dom så mycket eftersom jag jobbade hela veckan. Dom kom hit lördagen den 11/12 och den dagen gick åt att handla lite och se till att komma på plats. Söndagen ägnade vi åt att gå på stan och träffa diverse kompisar och släktingar till Pia och barnen. Måndag - onsdag gick åt att jobba, laga mat och ta hand om disk... Torsdag spenderade jag i Norrköping med jobbet och fredagen åkte jag hem tidigt från jobbet eftersom jag var sjuk... Körde ner Pia och barnen till båten på eftermiddagen för att sen åka hem å bädda ner mig på soffan!
Sov bort resten av fredagen!
Under veckans gång hann jag såklart mysa bebis lite och busa med Oliver men att åka pulka, baka pepparkakor och lussebullar kunde jag se mig i stjärnorna efter! Men en liten fotografering till "Välkommen till världen" hann vi med iaf!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: