2010-12-25
 11:19:53

Beslutsångest

Vi fick gåvokort där man får välja en produkt i julklapp på jobbet... Jag och Görel fick julklapp av både NTM och Gotlands Media! :) Tack så mycket!
Problemet är att nu måste jag ju bestämma mig för vad jag ska välja från respektive företag! Jag velar, bestämmer mig och ångrar mig... Har såkallad beslutsångest...
Här är vad jag velar emellan från NTM:

Och här är vad jag velar emellan från Gotlands Media:

Självklart finns det massor mer att välja mellan från båda företagen men detta är vad jag fastnat lite extra för! Vad tycker du att jag ska välja?!


Malin Hejdenberg

ljusstake på övre sidan och kniven på nedersta :)


Pia

Filten som finns på överste raden sån har jag 2 st av å e jätte varm å mysig.. Rasmus bara älskar den filten. Jag myser mig gärna ner i soffan med filten på mig med barnen... Ta nått som du behöver..



PUBLICERAT: 2010-12-26, 11:52:43 | URL: http://snyggatjejens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: