2010-12-24
 21:02:49

Julafton...

...firades tillsammans med älsklingen och min mamma! :) Mycket mysigt! Synd bara att mamma var sjuk... Krya på dig mams!
Stefan skulle egentligen vara påväg ut till Slite just nu för att spela på julnattsmässan men den vart lyckligtvis inställd pga vädrets makter! I 1 ½ meter snö tar sig liksom ingen bil sig fram i... Tyvärr är julottan inte inställd, så vitt vi vet iaf, så han måste upp kl 3 inatt för att åka till jobbet! Stackarn! :(
Härligt att jag får ha honom hemma inatt dock! :D
Vad fick ni i julklapp?
Jag fick en parfym och filmer av min älskling och pengar av mamma. Ska fira jul med pappa, Åsa och bröderna mina imorrn så då blir det väl nått mer paket. :)
Stefan fick en jacka, 3 t-shirts och en prydnadsgrej av mig och mamma fick 3 tröjor och 2 prydnadsgrejer.
Mysigt med jul! Och gott med julmat! Mamma hade lyckats extremt bra med sin sill i år!!! Mums! :D


Sitter å njuter av en kopp glögg och myser just nu! Julaftons kvällen och natten är nått speciellt! Ska strax lägga oss i sängen å se "Tomten är far till alla barn"... :)
God Jul!


Malin Hejdenberg

Vi åkte till k-vik, det skulle vi aldrig ha gjort. Vägen var det värsta jag sett sedan jag börjat köra bil!! Men vi kom fram, men det var fan med nöd och näppe!! Trevlig jul annars :) Sov självklart i k-vik inatt...vilket oväder säger jag bara! Hua! Kram! ps, nu fick man se kjolen liiiiite bättre ivf ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: