2010-12-25
 10:29:47

Juldagsmorgon

Stefan, stackarn, klev upp ca 03.30 för att göra sig redo för att åka till jobbet! Gissa om jag vaknade... Mmm... Inte så kul att bli väckt så dags men jag fick åtminstone somna om, det fick ju inte Stefan! Det blåser, snöar och vägarna driver igen där ute... Så har det hållit på hela dagen igår, natten och morgonen idag. Så Stefan fick ta min bil till jobbet eftersom den är lite större, starkare och stadigare på vägen! Som tur är så kom både han och bilen fram till Boge och sedan hem oskadda trots drivor av snö och isblanka vägar! Julottan hade visst varit ganska välbesökt imorse! 38 pers plus kören, kantorn (Stefan) och prästen hade vågat sig ut på vägarna för att gå i kyrkan tidigt som as! Nått jag verkligen inte kan förstå!
Idag ska vi ta det lugnt, förhoppningsvis tar Stefan en tupplur! Kanske äta lite rester från igår till lunch... I eftermiddag ska vi bege oss ut på vägarna för att åka till Barlingbo å fira jul med pappa, Åsa och bröderna mina! Ska bli kul att se dom öppna sina klappar! Hoppas dom uppskattas!!! :)
Kanske, kanske att jag tar mig en promenad innan vi åker... Inte så troligt när man tittar ut just nu men vem vet?!

Haha, gissa vad jag hör ifrån vardagsrummet!?
Snarkningar... Stefan tog visst sig en tupplur! Skönt för honom! ♥


Malin Hejdenberg

modigt att bege sig ut i detta väder! :) Men de tär verkligen sjukt mysigt med julotta! Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: