2010-12-04
 17:52:38

Tomtar!!!

För er som inte vet eller märkt det så är jag GALEN i tomtar och julen! :) Har precis packat upp alla tomtar utan en tror jag... Tycker att det saknas några men dom dyker nog upp i nån kartong snart! :) Trots att som sagt är galen i tomtar så funderar jag på å rensa bort några som jag inte är så kär i... Vi får se!

Imorgon ska jag roa mig med att plocka bort alla andra prydnadssaker, damma, stryka dukar och pynta!!! Imorgon ska mina söta tomtar invadera varenda liten möbel i lägenheten! :D Och som om inte det vore nog så ska granen upp och självklart göras grann! :D Åh vad jag älskar julen!


Malin Hejdenberg

Fint med tomtar !


Anna-Karin

Åh vad mysigt med alla tomtar! Tror bara jag har en tiondel av vad du har... =(... kan man komma in o kolla myset? =)

kramkram


MI

Malin! Visst är det! Har några till dig här hemma! :D Kramar



A-K! Du är välkommen! :)Kramen


Kakan

Du får nog uppdatera liiite oftare gumsi! Vad ska jag annars läsa här på jobbet? :D Pepparkakskramar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: