2010-12-22
 21:46:32

Vinterns bästa köp!

Var på stan å shoppade med söta Malin i lördags... :) Smart att shoppa precis innan jul va?! Faktiskt så köpte jag inte så mycket, handlade lite på rea men ett liiiite större inköp vart det! Det är nämligen så att jag har hur mycket skor som helst men endast ett par vinterfodrade skor, ett par kängor! Jag har läääääänge känt ett behov av ett par andra, snyggare, varma skor så jag inte behöver gå i mina tunna vår/sommar/höst skor å frysa hela vintern... Så jag slog till på ett par varmfodrade stövlar!!! Sjukt snygga, sköna och varma! Vågar påstå att det är vinterns bästa köp!

Tvekade länge på om jag verkligen skulle köpa dom men så här i efterhand är jag såååå glad att jag gjorde det! :) Trivs enormt bra i dom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: