2010-02-16
 21:36:09

Bilköp månne!?!

Min morfars vän ska sälja sin bil och vill sälja den till mig... Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det hela... Det är en jättefin bil som säkert går hur bra som helst! Men, jag vet inte om jag tycker att den är för dyr kanske...?


Det här är bilen...

Nissan Almera slx 1,6 -96
13000mil
Farthållare, abs, servo, osv...
Prislappen ligger på 20000kr

När jag kollar runt lite på blocket så hittar jag likadana bilar (ibland nyare dessutom) för en betydligt billigare peng så jag blir lite fundersam på vad det är som gör att just denna bil är dyrare!?

Jag skulle säkert gilla bilen men jag avskyr färgen... Men det är verkligen inte färgen som styr mina tankar... Vad som styr mina tankar är pengarna just nu... Har jag råd att lägga alla mina sparpengar på en bil som dessutom kommer kosta mig mer i månaden än vad min lilla skrothög gör?

Det jävligaste är att bilfan finns i Norrköping så det är inte bara å sticka över å kolla på den... Gah!
Får nog sova på saken!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: