2010-02-11
 16:24:34

Dags att skriva testamente! =/

Har precis varit å köpt träningskort... Shit pomme frites! Med tanke på att jag ganska bokstavligen talat kommer att dö på spinningpasset på söndag så tycker jag nu att det är dags att skriva mitt "Testamente"...

So here we go...

Testamente för Mia Sara Viola Törnlöf
830329-xxxx

*Mina kuddar ska kramas varje kväll av Stefan, vare sig han är singel eller inte... ;)

*Min bil testamenterar jag till Bro bilskrot.

Äsch, vet ni vad... Eftersom detta "testamente" endast skulle vara aktuellt om spinningen faktiskt skulle lyckas ta kål på mig på söndag så får ni helt enkelt lösa det hela bäst fan ni vill!
MEN det finns ett undantag! Det är att mitt förbannade träningskort SKA gå till min underbara vän och träningsbuddy Malin! Du få isf helt enkelt träna klart för mig isf! =)

Är det dock nått speciellt just du vill ha om spinningen tar kål på mig så har du tills på söndag att meddela det!


Malin

hahahaha..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: