2010-02-14
 21:19:45

I survived! =)

OMFG, my ass hurts! Shit vilka hårda sadlar det var på spinningen! Kanske ska skaffa ett sånt där geleöverdrag om jag ska fortsätta med spinning under nån längre tid! Kan vara en bra idé faktiskt... Tåls att tänka på! =)

Hur som helst så var mitt mål att trampa mig igenom hela passet och det lyckades jag med! Men jag satt hela tiden... Försökte mig på lite stående men mina knän bara böjde sig bakåt hela tiden, vilket gjorde sjukt ont! Lite mera benmuskler så kanske det kan gå! =) Nästa gång ska jag iaf ha en större vattenflaska med mig eller två små! Mitt vatten tog slut efter lite mer än halva passet å jag ville inte kliva av för att hämta mer...
Malin var däremot grym! Jäklar vad duktig hon var! You go girl!

En grej jag satt å funderade på medans jag trampade å trampade och tittade runt på folket i lokalen var att alla män som var där svettades som tokar... Å då menar jag verkligen som tokar, ni vet så det liksom rinner svett överallt till och med på armarna medans kvinnorna i lokalen var lite fuktiga på ryggen typ... Varför är det så? Varför svettas män lättare och mer än oss kvinnor? Jag skulle gärna svettas mer när jag tränar, då skulle det kännas som om man fått ut lite mer av träningen! Jag svettas typ inte alls, även om jag jobbar häcken av mig, jag blir bara typ klibbig...

Vi bokade in oss på Core på onsdag, ska bli spännande! =)



Coreträning ger:
* Starkare rygg
* Minskad skaderisk
* Bättre motorisk kontroll
* Funktionell muskelstyrka som ger kraft i vardagslivet

Dessutom får du:
* Ökad kroppskännedom
* Bättre koordination
* Hållbarare kropp
* Bättre effekt av annan träning eftersom den blir effektivare
* Bättre balans



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: