2010-02-24
 21:51:23

Kvällens corepass...

Sicken besvikelse! Iaf i jämnförelse med förra veckans pass! Förra veckan var det ju ett as bra corepass som jag diggade men idag var det en annan instruktör... Dagens instruktör är i grund och botten en pilatestjej så det smög sig in väldigt många pilatesövningar! Vilket jag inte gillade! För att se det hela från den positiva sidan så vet jag nu att jag inte ska gå på pilates! Dock tänker jag fortsätta med core! Bokade in mig till nästa veckas pass på en gång!
Hur som helst så tränade jag så hårt jag kunde och träningsvärk lär jag definitivt få! Ajajaj... Efter passet kom jag på att jag faktiskt ska på massage imorrn, NICE!!! Ser mycket fram emot det! Känner att jag vart vääääääldigt stel i axlarna idag så det ska bli gott men lite Lise-knåd imorrn! =) Det gillar vi!

Nu ska jag försöka få håret så torrt jag kan å sen på huv'e i säng!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: