2010-02-22
 17:26:13

Rent hår!


Har precis köpt shampoo och balsam för en förmögenhet på Bangerhead... Ooops! =) Jag använt dessa förut och de är såååå bra! Dyra men bra! Brukar köpa det hos frissan annars men hittade XXL flaskor på nätet... Dessa stora flaskor innehåller 1500 ml per flaska och kostar 349kr/st. Mililiterpriset blir då 23öre... Flaskorna vid frissan innehåller 250 ml per flaska och kostade 139kr/st när jag köpte där sist. Mililiterpriset var då 55öre... I och med mitt mega stora/dyra inköp så sparar jag 32öre per mililiter!!! Bra va!?! Dessutom så lär jag inte behöva fundera på att köpa varken shampoo eller balsam på typ resten av året!

Rekomenderar verkligen detta shampoo och balsam om man har lockigt hår!!! Super bra!!!

Kastar in ett inlägg med lite mer info om produkterna snart! =)


(Klicka på bannern för att komma till hemsidan!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: