2010-02-25
 08:43:29

Mia testar TRESemmé shampoo och balsam

Fick hem gratisprov på TRESemmé Moisture för en tid sedan... Dessa prov hamnade på badkarskanten och vart helt bortglömda, tills igår! Har ju, som jag skrev igår, haft Syoss ett tag nu men trivdes inte alls med detta... Så igår när jag skulle duscha efter träningen fick jag syn på dessa små prover och tänkte att det kunde vara värt att testa! Och det var det!!! Jisses vilken skillnad!
Mitt hår vart mjukt, glasigt, återfuktat, lätt att hantera och frisset försvann... Ett shampoo och balsam jag kan rekomendera! Och med sitt låga pris och sin dryga formula är det verkligen ett kap!



Flaskorna kostar 89kr/st på Ica Maxi och innehåller 900ml... Billigt och bra!
TRESemmé får 4 av 5 M!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: