2010-02-12
 21:06:46

Middagen är avklarad!

Ikväll har moffa, mamma och Marianne varit här på middag. Vi bjöd på fläskfilé i champinjonsås, potatis och smaskiga grönsaker. Jag lagade mat i säkert 2 timmar men det var det banne mig värt! För det var riktigt gott och kul att få bjuda framför allt moffa på middag! Det har man ju inte möjlighet till så ofta!
Tyvärr åker moffa hem på söndag... =( Fan, jag saknar honom redan! Ska nog försöka åka ut å säga hejdå på söndag... Helst skulle jag vilja åka dit lördag, söndag och måndag så vi får väl se... Kanske kan bli en liten tripp till Ekeby imorrn å söndag men måndag kommer inte att gå eftersom jag med största sannolikhet måste jobba över då... Men ja, ska nog försöka träffa honom imorrn! =) Love my moffis!
Vi köpte en bukett tulpaner tidigare idag för att ha nått på borden när de andra kom, men när de kom så hade de med sig två buketter tulpaner oxå... Så det fick bli en meeeega bukett i en stor kruka på soffbordet! =)



Stefan stack ner till affären en sväng, var tydligen godissugen... Kom precis hem med Ice age 3 och godis! Så nu blir det filmmys i soffan! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: