2010-02-28
 17:33:19

Nionde helgen 2010 avklarad...

Jaha ja, nu kan man bocka av en helg till i allmenackan...
I fredags var det after work i Barlingbo! Mycket trevligt! Kommer kanske ett inlägg senare i veckan med lite bilder... Det var go mat, trevligt sällskap och gott att dricka! Pappa, Åsa, Danne och Mia hade fixat en buffe med massa gott t ex pastasallad, grekisksallad, ost/skinkpaj, kycklingspett, goa såser och bröd! Mums!
Fick med mig 2 lådor Wisby Pils hem! Pappa är snäll han! =D

Lite trist var att när jag för en gångs skull planerat in nått annat så blev after worken med jobbet av såklart... Synd att man missa den men jag får väl hoppas på att det kan bli av nästa månad oxå, då är det ju min sista dessutom...

Solen har varit på besök oxå! Miranda passade på å sola lite!!! =)

Igår såg vi melodifestivalen här hemma i lugn och ro... Mys! Tyckte Anna Bergendahl och Pernilla var självklara till Globen men resten av Sverige höll visst inte med helt och hållet... Tycker sjukt synd om Pernilla som nu missar sin brors bröllop pga andra chansen... =(

Idag har vi varit å STORhandlat! Så nu har vi mat för mars månad! =) Känns otroligt skönt att ha frysen, kylen och skafferiet fullt av mat! Sen har vi städat och tvättat... Körde nyss Stefan till båten, han ska upp till skolan några dagar... Nu är man gräsänka igen... 
Innan han åkte så rensade han sin väska lite, där hittade han presentkort på 200kr på Wisby Strövet som han fick när han slutade på Donner... Men han ville inte ha dom så jag fick dom! =) Det tyckte jag var väldigt snällt! =D Dessutom fick jag en bonuscheck på 200kr från H&M i lådan ifredags... Så gissa vad jag ska göra i veckan...? Hihi...

Attans vad svårt det är å skriva när katten ligger på min arm... Haha... Hon är såååå söt! =) 
Har äntligen hämtat mitt shampoo och balsam som jag beställt! =) Jisses vilka flaskor! Haha... Lär inte behöva köpa nytt på resten av året eller så!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: