2010-02-08
 22:36:16

Shit vad duktig jag känner mig!

Jag hatar att träna! Jag hatar att gå ut å gå själv! Jag hatar det mesta som har med träning å så men ikväll då jävlar! Jag fick ett tokryck å bestämde mig för att gå ut å gå, vare sig jag ville det eller inte! Så som jag bestämde mig för drog jag på mig tights, jeans, två tröjor, jacka, mössa, kängor och vantar för att sedan gå ut å gå! Å gick gjorde jag!!! Jisses vilken fart jag hade på benen och med Kakan som sällskap så gick det väldigt smidigt att knata på i rask takt i en timme! Jag hade dock inte Kakan som sällskap i fysisk form men tack vara mobiltelefoner och en liten handsfree så var det hela fixat! =) Kändes riktigt bra! Ska nog försöka göra detta lite oftare! =D

Klappar mig själv på axeln å känner mig riktigt duktig!!!


Malin Hejdenberg!

BRA MIA!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: