2010-02-10
 11:24:52

Solsemester!

Åh vad jag vill ha det! Vill vara ledig, ligga solandes i vattnet å guppa med en nice drink i handen!
*Snyft* Detta kommer få fortsätta vara en dröm... *Snyft*

Men!!! Jag har gjort en deal! =D
Min urgulliga vän Eva åker nämligen till Thailand på söndag så jag har dealat med henne om att hon ska sola, bada och äta massa god thaimat för mig medans hon är borta! =D
Så varje dag ska jag klappa mig på magen å tacka för den goda maten! Hoppas hon inte äter massa mjölkprodukter bara! Vill ju inte bli dålig... Hmm, måste nog diskutera det hela lite mer med henne angående maten! Sen måste jag se till å blöta håret ofta och köpa mig en brun utan sol kräm så att det syns att hon badar och solar för mig där borta i värmen! Bikinin och de tunna sommarkläderna får nog snällt stanna längst in i garderoben... Det är en aningens för kallt för mig för de kläderna nu...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: