2010-02-09
 17:18:57

Thai thai!

Idag har jag haft lunch för en gångs skull! Anledningen var att jag skulle på utbildning på jobbet i eftermiddags. Åkte till Chili å köpte en "Dagens tips" vilket bestod av 3 olika smaskiga rätter... Kyckling, biff och vårrullar! Mums!!! =D Det blev en lång, tuff dag för mig idag! Först jobbade jag mina vanliga timmar å sen utbildning i 3 timmar efter det... Inget jag är van med! Men det var kul samtidigt som jag är väldigt anti eftersom det är detta jäkla nya telefonsystem som stjäl mitt jobb!!! =(
Hur som helst så slukade jag all information med mycket entusiasm! Är mycket villig att lära mig allt nytt! =) Men vet ju aldrig, jag kanske kan ha nytta av dessa kunskaper på en framtida arbetsplats!?!
Nu är jag hemma från jobbet, vart "bara" 3 timmars övertid... Men det är bra för det kommer ju att märkas på lönen i slutet av månaden! =D Give me money! Hihi...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: