2010-01-05
 14:13:21

Bilbekymmer...

På nyårsdagen när jag var på väg hem så slocknade mina lysen och tändningslampan började lysa... Fick hjälp hem av pappa men först dagen efter kunde jag ta en bättre titt på min lilla skrutt-i-bang-bang... Då upptäckte jag att min fläktrem gått av så det var bara att ringa min kära farbror å be om hjälp... Snäll som han är så hjälpte han mig att byta! =)
Problemet är bara det att innan min fläktrem gick av så hade jag automatiskt halvljus, baklysen och instrumetpanelljus MEN nu efter bytet har jag bara automatiskt halvljus... Mina baklysen och instrumentpanelen funkar inte om jag inte vrider på spaken till helljuset! Alltså utan att faktiskt sätta igång helljuset... Dock är detta grymt irriterande då baklysena och instrumentpanelen fortsätter att lysa efter att jag stängt av bilen om jag inte vrider spaken till offläge... Vilket jag redan har missat ett par gånger!!!

JAG VILL HA TILLBAKA MINA AUTOMATISKA LYSEN!!!

Någon som vet vad som hänt eller hur jag kan åtgärda detta???
Behöver hjälp... Snälla!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: