2010-01-09
 15:07:48

Blaha...

Stack in till stan en sväng för att göra nått kul för en gångs skull när jag är ledig och ensam... Men det hela vart totalt fiasko! Hittade inte ett skit till mig själv utan kom hem med en skjorta och en mössa till Stefan! Hoppas verkligen att det passar honom för jag har ingen som helst lust att hålla på å byta men passar det inte så är det vad jag måste göra... =/

Till mig vart det 2 pkt magmedicin och en korv, tjoho vilka fynd va!? Eller inte!!! Morr... Inte nog med att jag inte hittade ett skit till mig själv så fick jag ont som tusan i magen oxå... Får nog bara snällt inse att jag ska inte ens försöka shoppa till mig själv! Inte ens en ny almenacka vart det! =( Vill helst av allt ha en likadan som jag hade för 2009 men det verkar som om den bara finns i svart, vitt eller rött i år... Vill ju ha en rosa!!! =( Jaja, jag ska kolla på Bokia om dom kan tänkas ha den i rosa även i år, annars får det bli en vit... Den finns iaf i rosa på Letts hemsida i England!

Efter min misslyckade shoppingrunda åkte jag till Ö&B å köpte kabellistar till hemmabiosystemet så det är vad jag ska roa mig med nu... Eller först ska jag klippa klorna på Miranda!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: