2010-01-21
 12:16:56

Dagens bästa!

Jag har en annons under önskas köpa i tidningen idag...



För en stund sen ringde en kvinna som hade en bil att sälja...

Här är vårt samtal:

Kvinnan: Hej, jag såg i tidningen att du vill ha tag på en bil...
Jag: Ja precis!
Kvinnan: Jag har en Audi 100 med lite småfix...
Jag: Vad är det för fix då?
Kvinnan: Det är en -84 så det är lite smått, t ex värmefläkten å lite annat... MEN det är ingen rost!
Jag: Ehm, alltså jag har en -84 själv just nu och hade tänkt byta upp mig till en nyare bil som kanske inte kräver lika mycket fix...
Kvinnan: Jaha, för jag hade tänkt kränga iväg den för ca 1500kr eller så...
Jag: Tack men nej tack...
Kvinnan: Okej, men hör du någon som är på jakt efter en äldre bil så får du gärna lämna mitt telefonnummer vidare...
Jag: Okej det ska jag göra! Lycka till!
Kvinnan: Tack hejdå... Klick...


Hmm, undrar om hon egentligen var läskunnig...? Jag sätter ut en annons om att jag vill köpa en Renault Scenic för ca 15-20000 och hon ringer å försöker sälja en Audi 100 för 1500kr... Hmm...

Men om det är någon som är intresserad av denna Audi 100 för 1500kr så har jag numret! =) Haha...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: