2010-01-25
 10:37:00

Dagens goda gärning!

Imorse när jag kom ut på parkeringen stod det en taxibuss parkerad brevid min bil. Inget konstigt med det med tanke på att jag vet att en taxichaffis bor i någon av portarna brevid mitt men just imorse så lyste taxiskylten på taket med full styrka! Eftersom jag vet att chaffisen slutat efter nattens pass å förmodligen låg hemma å sov så ringde jag upp Taxi Gotland å meddelade dom det lilla "problemet"... Växeltelefonisten vart jättetacksam å skulle genast skicka ut någon med en extra nyckel å fixa det! Hon tackade så mycket å sa det att om jag inte ringt kommer chaffisen säkert inte kunna starta bilen ikväll när han ska påbörja sitt pass... =)
Dagens goda gärning!
=D


Malin Hejdenberg!

Duktigt bruden!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: