2010-01-08
 18:42:13

Eftermiddagsfika och hundgos! =)

Eftermiddagen har jag spenderat hemma hos Carina! Vi har sysselsatt oss med en hel del pladder och mycket hundmys! Carina & Christer's dörrar står alltid öppna (inte bokstavligen talat), där är man alltid välkommen! Älskar att sitta där i deras kök å bara vara! Ibland åker jag dit på tok för sällan men ibland känns det som om jag tränger mig på lite väl mycket... Tror dock inte att Carina & Christer tycker att jag tränger mig på för mycket... Jag och Carina har en jäkligt bra vänskap där vi bara kan vara i varandras sällskap, bryr oss inte om ifall den andra diskar under tiden eller springer fram och tillbaka till tvätt stugan, vi bara är! =) I like it!

*Gutten*               *Doris*               *Wilma*

Nu bär det av till Eva för lite middag, mer om det senare! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: