2010-01-19
 18:29:05

Fika, mat och massa hundar...

Hade absolut ingen lust att åka hem efter jobbet idag så jag svängde av lite tidigare och hamnade i Stäven istället... Parkerade bilen och traskade in till Carina, Hinken och deras 3 taxar...
(Kolla in hemsidan här!)
Där vart jag som vanligt bjuden på fika, idag hade de även massa goda kakor och tårta att bjuda på! Slurp... Trots mjölkallergi så smakade jag självklart på festligheterna! =D (Får skylla mig själv, jag vet!) Även Prillan kom på besök tillsammans med sina 2 hundar, Lukas och Thure... Snacka om att det var high life med 5 hundar springades omkring! Wilma, Thure, Doris och Gutten körde ett race på uteplatsen medans Lucas låg å tuggade ben under bordet istället... =)
Som vanligt vart jag oxå kvar läääääänge, för så är det när man hälsar på där... Man liksom fastnar! Hehe... Anyway, var kvar ännu när dom skulle äta middag så jag vart bjuden! =) Riktigt mumsig kyckling/ris wok! Mums! Mätt och belåten kände jag att jag var tvungen att röra mig hemåt till mina små monster här hemma... Så nu sitter jag här hemma med magen i fyra hörn och katterna svansande runt benen... =)
Ännu en underbart trevlig eftermiddag att sortera in i må-bra-registret! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: