2010-01-22
 14:53:56

Förföljd...

På vägen hem från jobbet så kom det upp en röd liten bil bakom min lilla hattask... En bil med några snorungar till killar... Grabbfan körde upp jämnsides med mig flera gånger, tutade å höll på hela tiden, körde sjukt nära baken på min bil, tutade lite till, vinkade å kastade luftpussar... Snacka om omogen grabb! Att hans körkort och bil är leksaker för honom var väldigt tydligt!
Han förföljde mig hela vägen från korsningen Allégatan/Follingboväg tills jag svängde in på min parkering här hemma... Sen var det säkert dags för att leta upp nästa offer!

Snorunge! Blir så upprörd när jag ser folk som honom köra bil! Förr eller senare så lär ju nått hända... Antingen råkar han, hans kompisar eller någon helt okänd illa ut när han håller på som han gör! Ångrar nästan att jag inte stannade  å skällde ut honom efter noter, om han nu hade stannat om jag gjorde det... Tror inte det...

I trafiken ska man visa respekt och hänsyn. Vara försiktig och alert.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: