2010-01-26
 21:09:48

I lördags...

...var vi hos Malin, Kenta och lilla Engla på middag å lite party! =) Mycket trevligt hade vi! Malin lagade enormt god mat och hade dukat superfint! =) Det bjöds på marinerad fläskfilé, potatisgratäng, hemgjord beasås och sallad, MUMS!!!




Efter en trevlig kväll så kröp jag å Stefan ner i gästsängen där ute i Barlingbo. Sov riktigt skönt! =) Tidigt på söndagsmorgonen begav sig Familjen Hejdenberg iväg till Katthammarsvik för att Kenta skulle gå på jakt. Snälla som dom är så lät dom oss fortsätta å sova, la helt enkelt fram en nyckel som vi kunde låsa efter oss med... =) Som vanligt så vaknade jag dock innan Stefan så jag hoppade i kläderna å gick ut i köket å tog hand om disken från kvällen innan, torkade av bord å bänkar... Tyckte att det skulle nog vara lite roligare för Malin å Kenta att komma hem till ett rent kök istället för att behöva se alla glas, osv... Under tiden kom Stefan upp oxå... När jag var klar med all disk så tog jag mig en liten vals med deras dammsugare oxå... Jisses, hur i hela världen kunde det hamna SÅÅÅ mycket chips på golvet!?! Sen bäddade jag sängen så packade vi ihop våra saker å åkte bort till pappa för att säga hej innan vi sen åkte hem, packade Stefans väska å åkte ner till båten... Där pussades vi hejdå å han for iväg till Oskarshamn i ett par dagar för att gå på skolan! Imorrn kommer han hem! =D

Malin ringde mig i söndags eftermiddag. Hon tackade och var SÅÅÅ glad! =D Kändes riktigt bra att ha hjälpt henne! =) Känns bra att göra nått fint för en så fin människa! =D


Malin Hejdenberg!

Det var typ dagens bästa händelse och komma hem till ett rent hus skall du veta!!! Vad kort du knäppte...jag minns ingenting, hahah!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: