2010-01-11
 12:54:41

Migrän...

Är nu inne på min 3:de dag med migrän... Måttligt roligt! Det är absolut inte lika illa som igår eller i förrgår men ändå! Jag är trots allt på jobbet och klarar med nöd och näppe av det! Har ganska mycket att göra så jag försöker slå bort det onda men det är banne mig inte lätt! Måste kolla upp varför jag får migrän så ofta snart... Tänkte att man kanske skulle börja med att kolla synen... Inte för att jag tror att jag har dålig syn egentligen men kanske att ett par brillor skulle behövas när jag läser, ser på tv, sitter framför datorn, osv... Vi får väl se! Om migränen inte beror på synen så vet jag verkligen inte vad det kan vara för fel...
Nog för att det är sjukt jobbigt att ha så ont i huvudet men nått annat som är grymt irriterande är att jag oxå tappar ord... Jag kan inte ens prata ordentligt när jag har migrän...
Tror jag får bita i det sura äpplet å ringa Specsavers å boka in en tid...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: