2010-01-09
 11:19:17

Mitt 2009...

Jag följer trenden å svarar på 32 frågor om mitt 2009!

1: Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fick min första anställning! =)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav inga nyårslöften 2008/2009
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp! =)
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja… =(
5. Vilka länder besökte du?
Skåne!? ;)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Semester...
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Oj… Nja, vet inte…
8. Vad var din största framgång 2009?
Att klara av att jobba!!! =D
9. Största misstaget?
Som alltid, att jag inte tränar…
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja, inget allvarligt men haft en del bekymmer med kroppen… =/
11. Bästa köpet?
Bulan! (Vår husvagn alltså)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, kläder och öl… =)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, att jag vart anställd! =)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Ingen speciell tror jag…
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oftast gladare!!!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med mina vänner, hälsat på Moffa, tränat, sparat pengar…
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Grälat och mått dåligt…
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen!
19. Blev du kär i år?
Ja i massa saker, kläder, osv… =)
20. Favoritprogram på TV?
Desperate housewifes, Ugly Betty, Gray’s Anatomy… Svårt att välja mellan de tre!
21. Bästa boken du läste i år?
OJ! Läste många böcker… Hmm, nu ska vi se här… Någon av: ”Först när givaren är död”, ”Fyrvaktaren” eller ”Den dubbla tystnaden” tror jag…
22. Största musikaliska upptäckten?
Melody Gardot
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar…
25. Något du önskade dig men inte fick?
Resa!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Bjöd familj och vänner på tårtkalas här hemma!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mycket tror jag men jag är rätt nöjd ändå!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Kvinnlig, piffig och färgglad tror jag…
29. Vad fick dig att må bra?
Att jag vart anställd å klarade av det tror jag! Jäkla tjat om det där jobbet! ;)
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen tror jag!
31. Vem saknade du?
Mumma… =(
32. De bästa nya människorna du träffade?
Mina kollegor!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: