2010-01-25
 21:20:13

My new BF...

Hostan är tillbaka... Inte lika jävlig som den var för några månader sen men den är så pass jävlig att jag har en ny tillfällig bästa vän... Cocillana Etyfin heter min nuvarande bästa vän... Coci hjälper mig lindra hostan, hon är riktigt bra på det! =) Jag är ganska ego i min relation till Coci för vår vänskap bygger helt och hållet på att hon ska hjälpa mig! Lite ovan situation för min del... Jag brukar sällan vara den som ber om nått i en vänskap, jag är sällan den som tänker på mig själv... Men som sagt i min och Cocis vänskap är det jag som gäller! Hon ska helt enkelt bara finnas till hands när jag vill ha hennes hjälp! That's it!
=)


Malin Hejdenberg!

haha..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: