2010-01-05
 08:48:10

Nyår 2009/2010

Nyår firades i Follingbo tillsammans med Stefan, mamma, Åke, Malin, Kenta, Linda och Engla! Jag lagade kalkon, potatis, sås och brysselkål. Mums! Efter maten hade Malin hade förberett 3 lekar, riktigt roligt! *Stjäl beskrivningen av lekarna av Malin!* Hihi...
Det första var ett paket som var FLERA lager inslaget. Under tiden Malin spelade musik, så skickade vi runt paketet och när det stannade skulle den personen paketet hamna hos slita upp så många lager som möjligt innan musiken började gå igen. Det var kul. I paketet fanns "partybrillorna 2010"...

Lek nr två var en massa frågor som Malin skrivit ut på fint papper med massa kluriga frågor, "skål"-ar, samt "lära-känna"-frågor. Den påsen med frågor gick runt några varv och var väldigt uppskattad! 

Sista leken Malin förberett var lite som Pictionary! Malin hade skrivit massa lappar med olika ord på, tex änglavakt. Och så delade vi upp alla på 2 lag. Jag, Stefan och Linda vann! Kent, Mamma och Åke gick det inte lika bra för. Jisses vilket bra lag vi var! =) Speciellt jag och Linda var grymma både på att gissa och att rita! =)

Eftersom jag inte har nått internet hemma ännu så har jag inte kunnat fixa mina bilder men jag stjäl Malins så länge... ;D Hihi, vilken liten tjuv jag är idag alltså! Jag får nog baka en liten kaka eller nått till Malin som förlåt för alla stölder!!! ;) Fyller dock på med mina bilder så fort jag kan...
(Antingen fyller jag på detta inlägg eller annars blir det ett nytt inlägg med mina bilder!)

Haha, bilden på mig, mamma och Linda ser mamma ut som hon sålt smöret och tappat pengarna! =) Eftersom det var grymt kallt vid tolvslaget så kastade jag på mig min mormors gamla päls... Usch, men vaaaaarmt! =D


Malin

Det är bara att låna på ;)



PUBLICERAT: 2010-01-05, 10:07:08 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: