2010-01-07
 19:17:40

Nyårslöften

Det är många år sedan jag gav några nyårslöften sist! Tror verkligen inte på löften man ger på fyllan å villan mitt i natten så inte heller denna nyår vart det nått nyårslöfte! MEN! Jag tänkte att jag ska göra ett "Mia-löfte" istället...

Mitt "Mia-löfte" här och nu är:

Jag ska med hjälp av stark vilja, diceplin, motivation och nära å käras stöd försöka gå ner i vikt!
Jag ska försöka med detta endast för min egen skull. För att jag ska må bättre, trivas bättre med mig själv, se bättre ut och få bättre självförtroende igen... Jag vill gå ner i vikt för att jag ska ha bättre förutsättningar för en fysiskt framtid, vara snyggare gravid (när det nu är dags för det), förhoppningsvis få ett bättre immunförsvar, hålla mig friskare och återigen mest för att jag ska trivas bättre med mig själv!
 

Jag tänker inte bestämma mig för hur mycket eller sätta någon tidsram på mitt löfte men jag tänker verkligen försöka! Med tanke på att jag nu "förevigat" mitt löfte här i bloggen så kan jag då och då, när allt känns tufft, gå tillbaka å påminna mig om varför jag gett mig själv ett "Mia-löfte"...


Malin

JAG VILL VARA MED PÅ DETTA LÖFTE!!!!! :D Låt oss göra detta tillsammans!



PUBLICERAT: 2010-01-08, 16:53:42 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: