2010-01-16
 11:11:22

Saturday!

Borde ta tag i hemmet... Ser förjävligt ut här hemma... Alla kartonger med julsakerna står mitt i vardagsrummet, det är stort behov av en dammsugning, julgardinerna ska ner och de vanliga gardinerna ska strykas å sättas upp... Men trots att jag har massor att göra så ska jag tydligen med Stefan till hans kompis i Källunge... Är inte helt jättetaggad på det men nu har vi redan sagt att vi ska komma å om jag inte åker med så kommer inte heller Stefan dit eftersom det är jag som måste köra! Så det är bara att gilla läget!
Imorrn ska Stefan jobba så jag får väl passa på å städa av här hemma då... Alltid lättare när han inte är hemma, dock får han ta dammsugningen! Nått ska han oxå göra!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: