2010-01-26
 16:09:25

Some alone time! =)

Min karl är på skolan i Oskarshamn. Han åkte i söndags å kommer hem imorrn kväll... Under tiden passar jag på att njuta av lite "egentid"! Visserligen spenderar jag den mest åt att städa, plocka, tvätta å diska men det känns bra för min del... Vilket faktiskt är det viktigaste!!! Självklart lägger jag tid på annat oxå! Så som att ta vara på mig själv! Idag har jag varit ute å gått och sen fikade jag med Anna-Karin. Känner att jag vill hinna med så mycket men tiden räcker inte till!!! Idag ska jag verkligen försöka hinna med å få ner julgardinerna OCH få upp dom vanliga! =) Dock tror jag att jag kommer fastna halvvägs eller nått... Hehe...
Tycker att det är fruktansvärt skönt att vara själv lite så här emellanåt men det kommer bli riktigt skönt att få hem gubben oxå! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: